Zwroty i reklamacja
ZWROTY
- Klientowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
- W celu dokonania zwrotu pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij. Plik do pobrania - FORMULARZ ZWROTU
- Wypełniony formularz zwrotu należy umieścić wewnątrz przesyłki
- Wysyłki paczki dokonaj za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Pocztą Polską na adres: Sky and Sand Maria Smoleńska, 87-100 Toruń, ul. Forteczna 13/2.
- Sklep internetowy Gardenstart nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
- Zwrócić można tylko towar, który posiada oryginalne opakowanie i nie ma śladów eksploatacji. Produkt nie będzie podlegał zwrotowi, jeśli opakowanie producenta zostało otwarte lub uszkodzone.
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie. Jeśli został przyjęty otrzymasz zwrot środków przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
- Jeżeli paczka ze zwrotem została wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
REKLAMACJE
- Każdy Klient sklepu internetowego GardenStart - zgodnie z przepisami - ma prawo do reklamacji nabytego towaru.
- W celu dokonania reklamacji należy pobrać FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO , wydrukować go, wypełnić i dołączyć do przesyłki z reklamowanym produktem.
- Towar, który podlega reklamacji należy zapakować w staranny sposób, aby nie uległ uszkodzeniom w trakcie transportu, zaś FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO dołączyć w kopercie lub foliopaku (wewnątrz przesyłki)
- Wysyłki paczki dokonaj za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Pocztą Polską na adres: Sky and Sand Maria Smoleńska, 87-100 Toruń, ul. Forteczna 13/2.
- Kiedy przesyłka ze zwrotem trafi pod powyższy adres, otrzymasz od nas wiadomość drogą mailową, potwierdzającą jej odbiór.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu,
- uszkodzenia mechaniczne,
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,
- odbarwienia,
- przemoczenia.