Zwroty i reklamacja

ZWROTY

  1. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  2. W celu dokonania zwrotu pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij. Plik do pobrania - FORMULARZ ZWROTU
  3. Należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu umieszczony w kopercie lub foliopaku i włóż do wewnątrz przesyłki
  4. Wysyłki paczki dokonaj za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Pocztą Polską na adres: Sky and Sand Maria Smoleńska, 87-100 Toruń, ul. Chrobrego 91.
  5. Sklep internetowy Gardenstart nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  6. Zwrócić można tylko towar, który posiada oryginalne opakowanie i nie ma śladów eksploatacji. Produkt nie będzie podlegał zwrotowi, jeśli opakowanie producenta zostało otwarte lub uszkodzone.
  7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  9. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie. Jeśli został przyjęty otrzymasz zwrot środków przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
  10. Jeżeli paczka ze zwrotem została wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.


REKLAMACJE

  1. Każdy Klient sklepu internetowego GardenStart - zgodnie z przepisami - ma prawo do reklamacji nabytego towaru.
  2. W celu dokonania reklamacji należy pobrać FORMULARZ ZWROTU, wydrukować go, wypełnić i dołączyć do przesyłki z reklamowanym produktem.
  3. Towar, który podlega reklamacji należy zapakować w staranny sposób, aby nie uległ uszkodzeniom w trakcie transportu, zaś FORMULARZ ZWROTU dołączyć w kopercie lub foliopaku (wewnątrz przesyłki) .
  4. Wysyłki paczki dokonaj za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Pocztą Polską na adres: Sky and Sand Maria Smoleńska, 87-100 Toruń, ul. Chrobrego 91.
  5. Kiedy przesyłka ze zwrotem trafi pod powyższy adres, otrzymasz od nas wiadomość drogą mailową, potwierdzającą jej odbiór.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
  9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  12. Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie się produktu,
    • uszkodzenia mechaniczne,
    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,
    • odbarwienia,
    • przemoczenia.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel