FAQ

Kiedy już rozejrzysz się po naszych wirtualnych półkach i wybierzesz produkty, które szczególnie przykuły Twoją uwagę, przechodzimy do etapu składania zamówienia. Poniżej  postaramy się pokazać Ci jak prosto i intuicyjnie robi się zakupy 

REJESTRACJA I LOGOWANIE

Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie, nie ma konieczności rejestracji.

Zamówienie można złożyć na dwa sposoby:

  • zarejestrować się
  • złożyć zamówienie w opcji „ZAMÓW BEZ REJESTRACJI”.

Rejestracja polega na założeniu swojego konta w sklepie internetowym:

  • należy podać swoje dane
  • wprowadzić hasło.

Jeżeli Klient posiada już konto, powinien skorzystać z opcji logowania. Proces rejestracji tworzy dane personalne użytkownika oraz zachowuje hasło. 

„ZAMÓW BEZ REJESTRACJI”- wprowadzone dane nie zostają tu zachowane. Przy każdorazowym składaniu zamówień należy wprowadzać wszystkie dane jeszcze raz.

Zapomniałem hasła - co zrobić?

Przejdź na zakładkę ,, zaloguj się” prawy górny róg i kliknij w "Nie pamiętam loginu i hasła"

Po podaniu adresu e-mail, na który założone jest konto, wciśnij ,,Przypomnij hasło” wówczas zostanie wysłane do Ciebie nowe hasło do konta. Będziesz mógł je ponownie zmienić po zalogowaniu.

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?

Należy:

  1. Wybrać dany produkt.
  2. Kliknąć na obrazek przedstawiający koszyk.
  3. Wpisać ilość zamawianego produktu.
  4. Wybrać opcję "Przelicz koszyk" w przypadku chęci zakupu kolejnych produktów.
  5. Wybrać opcję złóż zamówienie, aby przejść do formularza zamówienia.
  6. Wybrać formę przesyłki, formę płatności  oraz dokument sprzedaży, jaki chce się otrzymać.
  7. Wpisać swoje dane i zaakceptować zamówienie, klikając przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".

Dlaczego czasem nie można wypełnić formularza zamówienia?

Na takie towary jak: towary ważące ponad 31,5 kg oraz towary o dużej objętości nie ma możliwości złożenia zamówienia poprzez formularz sklepu internetowego. Związane jest to z innym sposobem naliczania kosztów wysyłki niż w przypadku mniejszych przedmiotów. W przypadku chęci zakupu tych towarów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, aby dowiedzieć się o dokładnych kosztach. 

Kiedy otrzymam zamówienie/ Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej przez email. 

PŁATNOŚCI

Jakie są możliwe formy płatności?

Akceptujemy 3 rodzaje płatności:

1. Płatność poprzez Przelewy24

2. Przelew tradycyjny na konto bankowe

3. Pobranie/płatność przy odbiorze

Ile wynoszą koszty wysyłki?

SPOSÓB WYSYŁKI CZAS DOSTAWY

CAŁKOWITY KOSZT DOSTAWY BRUTTO

WAGA ZAMÓWIENIA PRZEDPŁATA POBRANIE

 

KURIER INPOST



 

24H



DO 5 KG 16,70 19,20
DO 10 KG 17,60 20,10
DO 15 KG 18,30 20,70
DO 30 KG 21,00 23,50
PACZKOMATY INPOST  24H DO 5 KG 13,70 15,50
DO 10 KG 15,20 17,10
DO 20KG 17,20 19,10
KURIER GLS 24H DO 2 KG 15,60 19,70
DO 5 KG 16,20 20,30
DO 10 KG 16,90 21
DO 20 KG 18,50 22,60
DO 31 KG 20,50 24,60

Uwaga

Przy obliczaniu kosztów wysyłki, oprócz wagi uwzględniana jest także objętość produktów, więc nie zawsze towar ważący do 5 lub do 31,5 kg może być wysłany w 1 paczce.

Jakie dane wpisać w przelewie? 

Numer konta: Bank Millenium 27 1160 2202 0000 0005 8885 2010

Adres: AMPOL-MEROL KAROL SMOLEŃSKI, 87-200 Wąbrzeźno, ul. Kętrzyńskiego 49

W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia

Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?

Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.    

REALIZACJA ZAMÓWIENIA/DOSTAWA 

Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.

Czy istnieje możliwość darmowej przesyłki?

Istnieją okresowe promocje oferujące darmową przesyłkę. W celu uzyskania darmowej wysyłki zamówienie powinno spełniać następujące warunki: 

  1.  Koszt zamówionego towaru: min. 1000 zł brutto
  2.  Wysyłka 1 paczki towaru do 31,5 kg
  3.  Płatność przelewem - przedpłata

Przy większych zamówieniach prosimy o indywidualny kontakt w tej sprawie.  

Jak dotrze do mnie zamówiony towar?

Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu. Nasze przesyłki wysyłamy za pomocą kuriera.

Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych. Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej. W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki. Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych. 

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU 

Produkt się wyczerpał / Nie znalazłem/-am produktu, który mnie interesuje. 

W obu przypadkach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Możliwe, że jego niedostępność w naszym sklepie jest tylko chwilowa.

REKLAMACJE I ZWROTY

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej przez email. Powyższa informacja nie narusza prawa konsumenta i przedsiębiorcy na prawach konsumenta do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w zakładce Reklamacje i Zwroty

PYTANIA OGRODOWE

Czym nawozić ogród wiosną?

Do nawożenia trawnika polecamy:

  • Nawóz na Trawnik
  • Nawóz na Trawnik MAX
  • Nawóz Żelazo Antymech

Do nawożenia iglaków polecamy:

  • Nawóz do iglaków
  • Siarczan magnezu

Do nawożenia roślin kwaśnolubnych polecamy:

  • Nawóz do Roślin Kwaśnolubnych
  • Nawóz do Rododendronów, Różaneczników i Azalii
  • Nawóz do Magnolii
  • Nawóz do Hortensji
  • Nawóz do Borówek

Do nawożenia drzew i krzewów owocowych polecamy:

  • Nawóz do Drzew i Krzewów owocowych
  • Nawóz do Jagody Kamczackiej
  • Nawóz do Borówek
  • Obornik Bydlęcy
  • Obornik Koński
  • Obornik Kurzy

Do nawożenia róż polecamy:

  • Nawóz do Róż
  • Nawóz do Kwiatów Ogrodowych
  • Obornik Bydlęcy

Do nawożenia drzew polecamy:

  • GardenStart Uniwersalny Nawóz Ogrodniczy
  • Obornik Bydlęcy

Do nawożenia warzyw polecamy:

  • GardenStart Uniwersalny Nawóz Ogrodniczy
  • Nawóz do pomidorów i papryki
  • Obornik Bydlęcy

Czym nawozić ogród jesienią?

  • Nawóz na Trawnik Jesienny
  • Nawóz na Iglaki Jesienny
  • Uniwersalny Nawóz Jesienny

Czym nawozić ogród ekologiczny?

  • EKO START Nawóz do Drzew i Krzewów Owocowych
  • EKO START Nawóz do truskawek, Malin i Jeżyn
  • EKO START Nawóz do Winorośli, Porzeczek i Agrestu
  • EKO START Nawóz do Pomidorów i Papryki
  • EKO START Nawóz do Borówek
  • EKO START Nawóz do Warzyw i Ziół
pixel