FAQ
Kiedy już rozejrzysz się po naszych wirtualnych półkach i wybierzesz produkty, które szczególnie przykuły Twoją uwagę, przechodzimy do etapu składania zamówienia. Poniżej postaramy się pokazać Ci jak prosto i intuicyjnie robi się zakupy
REJESTRACJA I LOGOWANIE
Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Nie, nie ma konieczności rejestracji.
Zamówienie można złożyć na dwa sposoby:
- zarejestrować się
- złożyć zamówienie w opcji „ZAMÓW BEZ REJESTRACJI”.
Rejestracja polega na założeniu swojego konta w sklepie internetowym:
- należy podać swoje dane
- wprowadzić hasło.
Jeżeli Klient posiada już konto, powinien skorzystać z opcji logowania. Proces rejestracji tworzy dane personalne użytkownika oraz zachowuje hasło.
„ZAMÓW BEZ REJESTRACJI”- wprowadzone dane nie zostają tu zachowane. Przy każdorazowym składaniu zamówień należy wprowadzać wszystkie dane jeszcze raz.
Zapomniałem hasła - co zrobić?
Przejdź na zakładkę ,, zaloguj się” prawy górny róg i kliknij w "Nie pamiętam loginu i hasła"
Po podaniu adresu e-mail, na który założone jest konto, wciśnij ,,Przypomnij hasło” wówczas zostanie wysłane do Ciebie nowe hasło do konta. Będziesz mógł je ponownie zmienić po zalogowaniu.
ZAMÓWIENIA
Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?
Należy:
- Wybrać dany produkt.
- Kliknąć na obrazek przedstawiający koszyk.
- Wpisać ilość zamawianego produktu.
- Wybrać opcję "Przelicz koszyk" w przypadku chęci zakupu kolejnych produktów.
- Wybrać opcję złóż zamówienie, aby przejść do formularza zamówienia.
- Wybrać formę przesyłki, formę płatności oraz dokument sprzedaży, jaki chce się otrzymać.
- Wpisać swoje dane i zaakceptować zamówienie, klikając przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
Dlaczego czasem nie można wypełnić formularza zamówienia?
Na takie towary jak: towary ważące ponad 31,5 kg oraz towary o dużej objętości nie ma możliwości złożenia zamówienia poprzez formularz sklepu internetowego. Związane jest to z innym sposobem naliczania kosztów wysyłki niż w przypadku mniejszych przedmiotów. W przypadku chęci zakupu tych towarów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, aby dowiedzieć się o dokładnych kosztach.
Kiedy otrzymam zamówienie/ Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Czy mogę zmienić złożone zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej przez email.
PŁATNOŚCI
Jakie są możliwe formy płatności?
Akceptujemy 3 rodzaje płatności:
1. Płatność poprzez Przelewy24
2. Przelew tradycyjny na konto bankowe
3. Pobranie/płatność przy odbiorze
Ile wynoszą koszty wysyłki?
SPOSÓB WYSYŁKI | CZAS DOSTAWY |
CAŁKOWITY KOSZT DOSTAWY BRUTTO |
||
WAGA ZAMÓWIENIA | PRZEDPŁATA | POBRANIE | ||
KURIER INPOST |
24H |
DO 5 KG | 16,70 | 19,20 |
DO 10 KG | 17,60 | 20,10 | ||
DO 15 KG | 18,30 | 20,70 | ||
DO 30 KG | 21,00 | 23,50 | ||
PACZKOMATY INPOST | 24H | DO 5 KG | 13,70 | 15,50 |
DO 10 KG | 15,20 | 17,10 | ||
DO 20KG | 17,20 | 19,10 | ||
KURIER GLS | 24H | DO 2 KG | 15,60 | 19,70 |
DO 5 KG | 16,20 | 20,30 | ||
DO 10 KG | 16,90 | 21 | ||
DO 20 KG | 18,50 | 22,60 | ||
DO 31 KG | 20,50 | 24,60 |
Uwaga:
Przy obliczaniu kosztów wysyłki, oprócz wagi uwzględniana jest także objętość produktów, więc nie zawsze towar ważący do 5 lub do 31,5 kg może być wysłany w 1 paczce.
Jakie dane wpisać w przelewie?
Numer konta: Bank Millenium 27 1160 2202 0000 0005 8885 2010
Adres: AMPOL-MEROL KAROL SMOLEŃSKI, 87-200 Wąbrzeźno, ul. Kętrzyńskiego 49
W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia
Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?
Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA/DOSTAWA
Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.
Czy istnieje możliwość darmowej przesyłki?
Istnieją okresowe promocje oferujące darmową przesyłkę. W celu uzyskania darmowej wysyłki zamówienie powinno spełniać następujące warunki:
- Koszt zamówionego towaru: min. 1000 zł brutto
- Wysyłka 1 paczki towaru do 31,5 kg
- Płatność przelewem - przedpłata
Przy większych zamówieniach prosimy o indywidualny kontakt w tej sprawie.
Jak dotrze do mnie zamówiony towar?
Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu. Nasze przesyłki wysyłamy za pomocą kuriera.
Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych. Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej. W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki. Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.
DOSTĘPNOŚĆ TOWARU
Produkt się wyczerpał / Nie znalazłem/-am produktu, który mnie interesuje.
W obu przypadkach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Możliwe, że jego niedostępność w naszym sklepie jest tylko chwilowa.
REKLAMACJE I ZWROTY
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej przez email. Powyższa informacja nie narusza prawa konsumenta i przedsiębiorcy na prawach konsumenta do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w zakładce Reklamacje i Zwroty.
PYTANIA OGRODOWE
Czym nawozić ogród wiosną?
Do nawożenia trawnika polecamy:
- Nawóz na Trawnik
- Nawóz na Trawnik MAX
- Nawóz Żelazo Antymech
Do nawożenia iglaków polecamy:
- Nawóz do iglaków
- Siarczan magnezu
Do nawożenia roślin kwaśnolubnych polecamy:
- Nawóz do Roślin Kwaśnolubnych
- Nawóz do Rododendronów, Różaneczników i Azalii
- Nawóz do Magnolii
- Nawóz do Hortensji
- Nawóz do Borówek
Do nawożenia drzew i krzewów owocowych polecamy:
- Nawóz do Drzew i Krzewów owocowych
- Nawóz do Jagody Kamczackiej
- Nawóz do Borówek
- Obornik Bydlęcy
- Obornik Koński
- Obornik Kurzy
Do nawożenia róż polecamy:
- Nawóz do Róż
- Nawóz do Kwiatów Ogrodowych
- Obornik Bydlęcy
Do nawożenia drzew polecamy:
- GardenStart Uniwersalny Nawóz Ogrodniczy
- Obornik Bydlęcy
Do nawożenia warzyw polecamy:
- GardenStart Uniwersalny Nawóz Ogrodniczy
- Nawóz do pomidorów i papryki
- Obornik Bydlęcy
Czym nawozić ogród jesienią?
- Nawóz na Trawnik Jesienny
- Nawóz na Iglaki Jesienny
- Uniwersalny Nawóz Jesienny
Czym nawozić ogród ekologiczny?
- EKO START Nawóz do Drzew i Krzewów Owocowych
- EKO START Nawóz do truskawek, Malin i Jeżyn
- EKO START Nawóz do Winorośli, Porzeczek i Agrestu
- EKO START Nawóz do Pomidorów i Papryki
- EKO START Nawóz do Borówek
- EKO START Nawóz do Warzyw i Ziół