Płatności i dostawa

PŁATNOŚCI

Jakie są możliwe formy płatności?

Akceptujemy 3 rodzaje płatności:

1. Płatność poprzez Przelewy24

2. Przelew tradycyjny na konto bankowe

3. Pobranie/płatność przy odbiorze

Ile wynoszą koszty wysyłki?

SPOSÓB WYSYŁKI CZAS DOSTAWY

CAŁKOWITY KOSZT DOSTAWY BRUTTO

WAGA ZAMÓWIENIA PRZEDPŁATA POBRANIE

 

KURIER INPOST



 

24H



DO 5 KG 16,70 19,20
DO 10 KG 17,60 20,10
DO 15 KG 18,30 20,70
DO 30 KG 21,00 23,50
PACZKOMATY INPOST  24H DO 5 KG 13,70 15,50
DO 10 KG 15,20 17,10
DO 20KG 17,20 19,10
KURIER GLS 24H DO 2 KG 15,60 19,70
DO 5 KG 16,20 20,30
DO 10 KG 16,90 21
DO 20 KG 18,50 22,60
DO 31 KG 20,50 24,60

Jakie dane wpisać w przelewie?

Numer konta: Bank Millenium 27 1160 2202 0000 0005 8885 2010

Adres: Ampol-Merol K. Smoleński Ogród Start, ul. Kętrzyńskiego 49, 87-200 Wąbrzeźno 

W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia

Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?

Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.


REALIZACJA ZAMÓWIENIA/DOSTAWA


Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.

Jak dotrze do mnie zamówiony towar?

Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu: Kurier GLS.

Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych.

Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej.

W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki.

Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.

 

W przypadku nieodebrania przesyłki od kuriera/z paczkomatu z winy Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki. 

Obsługa sklepu Gardenstart podejmuje dwie próby ( mail, telefon) celem wyjaśnienia sytuacji i ustalenia ewentualnej ponownej wysyłki. 

Kolejna wysyłka zamówionego towaru odbywa się na koszt Klienta, chyba że strony ustalą inaczej. 

W przypadku rezygnacji z ponownej wysyłki zamówienia, sklep Gardenstart zwraca Klientowi równowartość zamówionego towaru pomniejszoną o koszt zwrotu przesyłki do Nadawcy.

 

Co jeśli przesyłka będzie uszkodzona?

Paczkomat Inpost

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) Inpost umożliwia procedurę reklamacyjną podczas odbioru przesyłki paczkomatowej ze skrytki w paczkomacie.

  • przesyłkę należy umieścić natychmiast ponownie w skrytce i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.

Jeśli paczki nie pozostanie w skrytce(mimo widocznego uszkodzenia) niezwłocznie należy wypełnić elektroniczny formularz protokołu szkody na stronie https://inpost.pl/protokol

W przypadku niewidocznego uszkodzenia zawartości przesyłki  należy w terminie do 7 dni od daty odebrania przesyłki sporządzić stosowny protokół szkody poprzez formularz dostępny na stronie https://inpost.pl/protokol

Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Kurier Inpost

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody

Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Kurier GLS

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody

GLS rozpatruje reklamacje tylko z protokołem 

pixel