Płatności i dostawa

PŁATNOŚCI

Jakie są możliwe formy płatności?

Akceptujemy 3 rodzaje płatności:

1. Płatność poprzez Przelewy24

2. Przelew tradycyjny na konto bankowe

3. Pobranie/płatność przy odbiorze

Ile wynoszą koszty wysyłki?

SPOSÓB WYSYŁKI CZAS DOSTAWY

CAŁKOWITY KOSZT DOSTAWY BRUTTO

WAGA ZAMÓWIENIA PRZEDPŁATA POBRANIE

 

KURIER INPOST



 

24H



DO 5 KG 16,70 19,20
DO 10 KG 17,60 20,10
DO 15 KG 18,30 20,70
DO 30 KG 21,00 23,50
PACZKOMATY INPOST  24H DO 5 KG 13,70 15,50
DO 10 KG 15,20 17,10
DO 20KG 17,20 19,10
KURIER GLS 24H DO 2 KG 15,60 19,70
DO 5 KG 16,20 20,30
DO 10 KG 16,90 21
DO 20 KG 18,50 22,60
DO 31 KG 20,50 24,60

Jakie dane wpisać w przelewie?

Numer konta: Bank Millenium 27 1160 2202 0000 0005 8885 2010

Adres: Ampol-Merol K. Smoleński Ogród Start, ul. Kętrzyńskiego 49, 87-200 Wąbrzeźno 

W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia

Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?

Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.


REALIZACJA ZAMÓWIENIA/DOSTAWA


Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.

Jak dotrze do mnie zamówiony towar?

Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu: Kurier GLS.

Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych.

Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej.

W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki.

Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.

 

W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Produktu/ów do Sprzedawcy z powodu braku możliwości doręczenia przesyłki z przyczyn leżących po stronie Klienta,

Sprzedawca może nawiązać kontakt z Klientem celem wezwania do odbioru Produktu. Sprzedawca może wyznaczyć również Klientowi dodatkowy termin na odbiór Produktu

(lub jego ponowną wysyłkę po uiszczeniu kosztów kolejnej dostawy przez Klienta), zastrzegając, że po jego upływie uprawniony będzie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

Sprzedawca może również bądź bez wyznaczenia terminu dodatkowego, bądź też po jego bezskutecznym upływie żądać od Klienta wykonania zobowiązania i naprawienia

szkody wynikłej ze zwłoki Klienta (np. odpowiadającej poniesionym kosztom przesyłki zwrotnej z Produktem).

 

W przypadku wyboru przez Klienta jako sposobu dostawy odbioru Produktu w paczkomacie, przesyłka zawierająca zamówione Produkty zostanie dostarczona do wybranego

przez Klienta paczkomatu. Klient jest zobowiązany do odbioru przesyłki zawierającej zamówione Produkty po otrzymaniu informacji o tym, że przesyłka zawierająca

zamówione Produkty jest gotowa do odbioru. Czas oczekiwania przesyłki w paczkomacie na odbiór Klienta jest każdorazowo podany do wiadomości Klienta przez dostawcę

usługi paczkomaty wraz z w/w informacją i zwykle wynosi 48 godzin od chwili otrzymania informacji o tym, że przesyłka zawierająca zamówione Produkty jest gotowa do

odbioru. W przypadku braku odbioru Produktu z przyczyn leżących po stronie Klienta, co skutkuje zwrotem przesyłki do Sprzedawcy, Sprzedawca może nawiązać kontakt z

Klientem celem wezwania do odbioru Produktu. Sprzedawca może wyznaczyć również Klientowi dodatkowy termin na odbiór Produktu (lub jego ponowną wysyłkę po

uiszczeniu kosztów kolejnej dostawy przez Klienta), zastrzegając, że po jego upływie uprawniony będzie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Sprzedawca może również bądź

bez wyznaczenia terminu dodatkowego, bądź też po jego bezskutecznym upływie żądać od Klienta wykonania zobowiązania i naprawienia.

 

Co jeśli przesyłka będzie uszkodzona?

Paczkomat Inpost

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) Inpost umożliwia procedurę reklamacyjną podczas odbioru przesyłki paczkomatowej ze skrytki w paczkomacie.

  • przesyłkę należy umieścić natychmiast ponownie w skrytce i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.

Jeśli paczki nie pozostanie w skrytce(mimo widocznego uszkodzenia) niezwłocznie należy wypełnić elektroniczny formularz protokołu szkody na stronie https://inpost.pl/protokol

W przypadku niewidocznego uszkodzenia zawartości przesyłki  należy w terminie do 7 dni od daty odebrania przesyłki sporządzić stosowny protokół szkody poprzez formularz dostępny na stronie https://inpost.pl/protokol

Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Kurier Inpost

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody

Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Kurier GLS

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody

GLS rozpatruje reklamacje tylko z protokołem 

 

Powyższe informacje odnośnie reklamowania uszkodzonych przesyłek u konkretnych przewoźników nie naruszają prawa konsumenta lub podmiotu mającego uprawnienia
konsumenta, do złożenia u Sprzedawcy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.

pixel