Płatności i dostawa
PŁATNOŚCI
Jakie są możliwe formy płatności?
Akceptujemy 3 rodzaje płatności:
1. Płatność poprzez Przelewy24
2. Przelew tradycyjny na konto bankowe
3. Pobranie/płatność przy odbiorze
Ile wynoszą koszty wysyłki?
SPOSÓB WYSYŁKI | CZAS DOSTAWY |
CAŁKOWITY KOSZT DOSTAWY BRUTTO |
||
WAGA ZAMÓWIENIA | PRZEDPŁATA | POBRANIE | ||
KURIER INPOST |
24H |
DO 5 KG | 16,70 | 19,20 |
DO 10 KG | 17,60 | 20,10 | ||
DO 15 KG | 18,30 | 20,70 | ||
DO 30 KG | 21,00 | 23,50 | ||
PACZKOMATY INPOST | 24H | DO 5 KG | 13,70 | 15,50 |
DO 10 KG | 15,20 | 17,10 | ||
DO 20KG | 17,20 | 19,10 | ||
KURIER GLS | 24H | DO 2 KG | 15,35 | 19,40 |
DO 5 KG | 15,90 | 20 | ||
DO 10 KG | 16,70 | 20,70 | ||
DO 20 KG | 18,20 | 22,30 | ||
DO 31 KG | 20,30 | 24,30 |
Jakie dane wpisać w przelewie?
Numer konta: Bank Millenium 27 1160 2202 0000 0005 8885 2010
Adres: Ampol-Merol K. Smoleński Ogród Start, ul. Kętrzyńskiego 49, 87-200 Wąbrzeźno
W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia
Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?
Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA/DOSTAWA
Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.
Jak dotrze do mnie zamówiony towar?
Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu: Kurier GLS.
Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych.
Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej.
W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki.
Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.
W przypadku nieodebrania przesyłki od kuriera/z paczkomatu z winy Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki.
Obsługa sklepu Gardenstart podejmuje dwie próby ( mail, telefon) celem wyjaśnienia sytuacji i ustalenia ewentualnej
Kolejna wysyłka zamówionego towaru odbywa się na koszt Klienta, chyba że strony ustalą inaczej.
W przypadku rezygnacji z ponownej wysyłki zamówienia, sklep Gardenstart zwraca Klientowi równowartość zamówionego towaru pomniejszoną o koszt zwrotu przesyłki do Nadawcy.
Co jeśli przesyłka będzie uszkodzona?
Paczkomat Inpost
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) Inpost umożliwia procedurę reklamacyjną podczas odbioru przesyłki paczkomatowej ze skrytki w paczkomacie.
- przesyłkę należy umieścić natychmiast ponownie w skrytce i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.
Jeśli paczki nie pozostanie w skrytce(mimo widocznego uszkodzenia) niezwłocznie należy wypełnić elektroniczny formularz protokołu szkody na stronie https://inpost.pl/protokol
W przypadku niewidocznego uszkodzenia zawartości przesyłki należy w terminie do 7 dni od daty odebrania przesyłki sporządzić stosowny protokół szkody poprzez formularz dostępny na stronie https://inpost.pl/protokol
Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody
Kurier Inpost
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody
Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody
Kurier GLS
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody
GLS rozpatruje reklamacje tylko z protokołem