Płatności i dostawa
PŁATNOŚCI
Jakie są możliwe formy płatności?
Akceptujemy 3 rodzaje płatności:
1. Płatność poprzez Przelewy24
2. Przelew tradycyjny na konto bankowe
3. Pobranie/płatność przy odbiorze








Ile wynoszą koszty wysyłki?
gabaryt standardowy
Przedpłata - wysyłka:Kurier GLS
0,1 do 2 kg
- przy płatności na konto 20,75 zł
2,1 do 5 kg
- przy płatności na konto 21,30 zł
5,1 do 10 kg
- przy płatności na konto 23,20 zł
10,1 do 20 kg
- przy płatności na konto 23,25 zł
20,1 do 31,5 kg
- przy płatności na konto 23,50 zł
Kurier INPOST
0,1 kg do 5 kg
- przy płatności na konto 12,60 zł
5,1 kg do 10 kg
- przy płatności na konto 14,25 zł
10,1 kg do 15 kg
- przy płatności na konto 14,65 zł
15,1 kg do 30 kg
- przy płatności na konto 16,95 zł
INPOST - paczkomat
0,1 kg do 5 kg
- przy płatności na konto 11,60 zł
5,1 kg do 10 kg
- przy płatności na konto 12,80 zł
10,1 kg do 20 kg
- przy płatności na konto 14,60 zł
Płatność przy odbiorze wysyłka - Kurier GLS
0,1 do 2 kg
- płatność przy odbiorze - 25,60 zł
2,1 do 5 kg
- płatność przy odbiorze - 26,15 zł
5,1 do 10 kg
- płatność przy odbiorze - 27,80 zł
10,1 do 20 kg
- płatność przy odbiorze - 27,85 zł
20,1 do 31,5 kg
- płatność przy odbiorze - 28,25 zł
gabaryt niestandardowy- deszczówki (oprócz RAMP)
informacja o gabarycie znajduje się w parametrach produktu Przedpłata - wysyłka:Kurier
gabaryt A
- przy płatności na konto 19,99 zł
gabaryt B
- przy płatności na konto 39,99 zł
gabaryt C
- przy płatności na konto 79,99 zł
gabaryt D
- przy płatności na konto 119,99 zł
gabaryt E
- przy płatności na konto 159,99 zł
gabaryt F
- przy płatności na konto 239,99 zł
Jakie dane wpisać w przelewie?
Numer konta: Bank Millenium 06 1160 2202 0000 0003 7707 6265
Adres: Sky&Sand Maria Smoleńska, 87-100 Toruń, ul. Bolesława Chrobrego 91
W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia
Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?
Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA/DOSTAWA
Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.
Jak dotrze do mnie zamówiony towar?
Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu: Kurier GLS, Kurier Inpost, Paczkomaty Inpost
Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych.
Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej.
W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki.
Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.
W przypadku nieodebrania przesyłki od kuriera/z paczkomatu z winy Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki.
Kolejna wysyłka zamówionego towaru odbywa się na koszt Klienta, chyba że strony ustalą inaczej.
Co jeśli przesyłka będzie uszkodzona?
Paczkomat Inpost
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) Inpost umożliwia procedurę reklamacyjną podczas odbioru przesyłki paczkomatowej ze skrytki w paczkomacie. Przesyłkę należy umieścić natychmiast ponownie w skrytce i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.
Jeśli paczki nie pozostanie w skrytce(mimo widocznego uszkodzenia) niezwłocznie należy wypełnić elektroniczny formularz protokołu szkody na stronie https://inpost.pl/protokol
W przypadku niewidocznego uszkodzenia zawartości przesyłki należy w terminie do 7 dni od daty odebrania przesyłki sporządzić stosowny protokół szkody poprzez formularz dostępny na stronie https://inpost.pl/protokol
Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody
Kurier Inpost
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody
Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody
Kurier GLS
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody
GLS rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody