Opinie o Nas

Płatności i dostawa

PŁATNOŚCI

Jakie są możliwe formy płatności?

Akceptujemy 3 rodzaje płatności:

1. Płatność poprzez Przelewy24

2. Przelew tradycyjny na konto bankowe

3. Pobranie/płatność przy odbiorze

Ile wynoszą koszty wysyłki?

Przedpłata - wysyłka:

Kurier GLS

0,1 do 2 kg

  • przy płatności na konto 14,90 zł

2,1 do 5 kg 

  • przy płatności na konto 15,25 zł

5,1 do 10 kg 

  • przy płatności na konto 16,60 zł

10,1 do 20 kg

  • przy płatności na konto 16,65 zł

20,1 do 31,5 kg

  • przy płatności na konto 16,75 zł

Kurier INPOST

0,1 kg do 5 kg 

  • przy płatności na konto 12,60 zł

5,1 kg do 10 kg 

  • przy płatności na konto 14,20 zł

10,1 kg do 15 kg

  • przy płatności na konto 14,60 zł

15,1 kg do 30 kg

  • przy płatności na konto 16,90 zł 

INPOST - paczkomat

0,1 kg do 5 kg

  • przy płatności na konto 11,50 zł

5,1 kg do 10 kg

  • przy płatności na konto 12,70 zł 

10,1 kg do 20 kg

  • przy płatności na konto 14,50 zł 

 

Płatność przy odbiorze - wysyłka Kurier GLS 

0,1 do 2 kg

  • płatność przy odbiorze  - 18,60 zł

2,1 do 5 kg

  • płatność przy odbiorze - 18,95 zł

5,1 do 10 kg

  • płatność przy odbiorze - 20,25 zł

10,1 do 20 kg

  • płatność przy odbiorzee - 20,30 zł

20,1 do 31,5 kg

  • płatność przy odbiorze - 20,45 zł


Jakie dane wpisać w przelewie?


Numer konta: Bank Millenium 06 1160 2202 0000 0003 7707 6265

Adres: Sky&Sand Maria Smoleńska, 87-100 Toruń, ul. Bolesława Chrobrego 91

W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia


Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?

Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.


REALIZACJA ZAMÓWIENIA/DOSTAWA


Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.


Jak dotrze do mnie zamówiony towar?

Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu: Kurier GLS, Kurier Inpost, Paczkomaty Inpost

Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych.

Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej.

W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki.

Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.

W przypadku nieodebrania przesyłki od kuriera/z paczkomatu z winy Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki.

Kolejna wysyłka zamówionego towaru odbywa się na koszt Klienta, chyba że strony ustalą inaczej.

Co jeśli przesyłka będzie uszkodzona?

Paczkomat Inpost

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) Inpost umożliwia procedurę reklamacyjną podczas odbioru przesyłki paczkomatowej ze skrytki w paczkomacie. Przesyłkę należy umieścić natychmiast ponownie w skrytce i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.

Jeśli paczki nie pozostanie w skrytce(mimo widocznego uszkodzenia) niezwłocznie należy wypełnić elektroniczny formularz protokołu szkody na stronie https://inpost.pl/protokol

W przypadku niewidocznego uszkodzenia zawartości przesyłki należy w terminie do 7 dni od daty odebrania przesyłki sporządzić stosowny protokół szkody poprzez formularz dostępny na stronie https://inpost.pl/protokol

Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Kurier Inpost

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody

Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Kurier GLS

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody

GLS rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel