Płatności i dostawa

PŁATNOŚCI

Jakie są możliwe formy płatności?

Akceptujemy 3 rodzaje płatności:

1. Płatność poprzez Przelewy24

2. Przelew tradycyjny na konto bankowe

3. Pobranie/płatność przy odbiorze

Ile wynoszą koszty wysyłki?

SPOSÓB WYSYŁKI CZAS DOSTAWY

CAŁKOWITY KOSZT DOSTAWY BRUTTO

WAGA ZAMÓWIENIA PRZEDPŁATA POBRANIE

 

KURIER INPOST



 

24H



DO 5 KG 12,60 15,30
DO 10 KG 14,25 16,90
DO 15 KG 14,65 17,50
DO 30 KG 16,95 19,70
PACZKOMATY INPOST  24H DO 5 KG 11,60 13,99
DO 10 KG 12,80 15,30
DO 20KG 14,60 16,90
KURIER GLS 24H DO 2 KG 20,75 25,60
DO 5 KG 21,30 26,15
DO 10 KG 23,20 27,80
DO 20 KG 23,25 27,85
DO 31 KG 23,50 28,25

WYSYŁKA PACZEK GABARYTOWYCH* - DESZCZÓWKI (OPRÓCZ RAMP)

informacja o gabarycie znajduje się w parametrach produktu

SPOSÓB WYSYŁKI CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA/ CZAS DOSTAWY CAŁKOWITY KOSZT DOSTAWY BRUTTO

 

 

KURIER





 

 

DO 7 DNI ROBOCZYCH/ DO 3 DNI OD MOMENTU WYSŁANIA




GABARYT PRZEDPŁATA
A 30,00
B 40,00
C 80,00
D 120,00
E 160,00
F 240,00


Jakie dane wpisać w przelewie?

Numer konta: Bank Millenium 06 1160 2202 0000 0003 7707 6265

Adres: Sky&Sand Maria Smoleńska, 87-100 Toruń, ul. Bolesława Chrobrego 91

W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia


Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?

Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.


REALIZACJA ZAMÓWIENIA/DOSTAWA


Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.


Jak dotrze do mnie zamówiony towar?

Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu: Kurier GLS.

Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych.

Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej.

W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki.

Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.

 

W przypadku nieodebrania przesyłki od kuriera/z paczkomatu z winy Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki. 

Obsługa sklepu Gardenstart podejmuje dwie próby ( mail, telefon) celem wyjaśnienia sytuacji i ustalenia ewentualnej ponownej wysyłki. 

Kolejna wysyłka zamówionego towaru odbywa się na koszt Klienta, chyba że strony ustalą inaczej. 

W przypadku rezygnacji z ponownej wysyłki zamówienia, sklep Gardenstart zwraca Klientowi równowartość zamówionego towaru pomniejszoną o koszt zwrotu przesyłki do Nadawcy.

 

Co jeśli przesyłka będzie uszkodzona?

Paczkomat Inpost

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) Inpost umożliwia procedurę reklamacyjną podczas odbioru przesyłki paczkomatowej ze skrytki w paczkomacie.

  • przesyłkę należy umieścić natychmiast ponownie w skrytce i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.

Jeśli paczki nie pozostanie w skrytce(mimo widocznego uszkodzenia) niezwłocznie należy wypełnić elektroniczny formularz protokołu szkody na stronie https://inpost.pl/protokol

W przypadku niewidocznego uszkodzenia zawartości przesyłki  należy w terminie do 7 dni od daty odebrania przesyłki sporządzić stosowny protokół szkody poprzez formularz dostępny na stronie https://inpost.pl/protokol

Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Kurier Inpost

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody

Inpost rozpatruje reklamacje tylko z protokołem szkody

Kurier GLS

W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki(braku zawartości, ubytku zawartości) należy podczas odbioru przesyłki/bądź odmowy odbioru przesyłki spisać z doręczającym kurierem protokół szkody

GLS rozpatruje reklamacje tylko z protokołem 

pixel